2.3. Pri uplatnení práva zo zodpovednosti za
1. vady tovaru je klient povinný predložiť všetky doklady týkajúce sa príslušného obchodu alebo služieb preukazujúce skutočnosti, ktoré reklamuje, na tento účel sa klient preukáže najmä osvedčením o registrácii motorového vozidla, Servisnou knižkou, Záručným listom a dokladom o svojom právnom pomere k vozidlu (napríklad kúpna zmluva, faktúra, lízingová zmluva) v ktoromkoľvek autorizovanom servise pre príslušnú značku. V prípade, že vozidlo do servisu TAB pristaví iná osoba, než ktorá je uvedená na týchto dokumentoch, je táto osoba povinná predložiť súčasne plnú moc, ktorá ju oprávňuje k uplatňovaniu práv a povinností vyplývajúcich zo záruky,
2. vady služby (napríklad reklamácia v množstve, druhu, akosti, ceny, a pod.) je možné len u predávajúceho, resp. zhotoviteľa. Kupujúci/objednávateľ sa preukáže dokladom o nadobudnutí služby (napríklad faktúra alebo zmluva o vykonaní diela – zákazkový list). Osobou určenou na prijatie reklamácie služby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť, je vedúci predaja náhradných dielov a príslušenstva alebo vedúci servisu.
V prípade, ak reklamácia neobsahuje požadované náležitosti, je MOTORBOX s. r. o. oprávnená vyzvať klienta na upresnenie reklamovaného nároku alebo na doplnenie požadovaných dokladov, ktoré sú potrebné pre riadne vedenie reklamačného konania.