Nový Renault Mégane R.S.

Nový Mégane R.S. je konečne tu. Predstavil sa dnes na autosalóne vo Frankfurte. Prichádza s novými technológiami i technikou. 

Vozidlo Renault Mégane R.S.

Vozidlo, na ktoré sme dlho čakali

Pod kapotou mu pradie nový motor s objemom TCe 1,8L, Mégane RS z motora vytlačí 206 kW (280 k) a 390 Nm pri 2400 až 5000 Nm. Vo verzii Trophy, ktorá príde neskôr bude mať dokonca rovných 300 koní a 400 Nm. Od začiatku bude Mégane RS dostupný s dvoma prevodovkami s rovnakým počtom 6-stupňov. Voľbou č.1 naďalej zostáva verzia s manuálnym radením, ktorá navyše disponuje ručnou brzdou, pre ideálny jazdný zážitok a kontrolu. Druhá verzia s automatickou dvojspojkovou prevodovkou EDC disponuje elektronickou brzdou. K dispozícii budú dve verzie – Sport a Cup, obe majú v štandarde systém natáčania zadných kolies 4CONTROL, Cup má okrem odlišne nastaveného podvozku aj diferenciál Torsen s odlišnými prevodovými pomermi pri akcelerácii a brzdení. Mégane „nezasvätených“ zaujme dizajnom a tých zasvätených zasa dizajnom poteší. Automobil je v porovnaní s GT verziou širšie vďaka širšiemu rozchodu kolies. Celkovo je o 65 mm širší vpredu a o 45 mm vzadu. Vozidlo má novú prednú masku, mriežku chladiča a špeciálne formulou inšpirované hmlové svetlomety. Vzadu je taktiež nový nárazník s výrazným difúzorom a centrálnou koncovkou výfuku.